Psychoterapia

Psychoterapią tradycyjnie nazywane są różne oddziaływania psychologiczne, których celem jest:

• leczenie zaburzeń spowodowanych zakłóceniami w życiu psychicznym
  • przynoszenie ulgi w chorobach somatycznych i psychicznych
  • wspomaganie rozwoju osobistego

Każdy z tych celów realizowany jest w innego rodzaju kontakcie z psychologiem / psychoterapeutą, przy czym psychoterapię w wąskim znaczeniu utożsamiamy z leczeniem, a pomoc w radzeniu sobie z chorobą z poradą psychologiczną.

mr_kr_039

Psychoterapia – oferta

W naszym gabinecie psychologicznym oferujemy Państwu następujące formy współpracy z psychologiem / psychoterapeutą:

Rozmowa z psychologiem, której celem jest doraźna pomoc w radzeniu sobie z problemami. Pracujemy stacjonarnie oraz online.
Zobacz więcej »
Cykl spotkań psychoterapeuty i dwóch osób, które są w związku miłosnym i potrzebują pomocy w radzeniu sobie z trudnościami w relacji.
Zobacz więcej »
Cykl spotkań pacjenta i psychoterapeuty, których celem jest leczenie. Pracujemy stacjonarnie oraz online.
Zobacz więcej »
Propozycja dla rodziców, którzy chcą omówić
kwestie funkcjonowania swoich dzieci, w tym nastolatków oraz rozwijać relacje w rodzinie.
Zobacz więcej »
Cykl spotkań psychoterapeuty i pacjenta – dziecka i nastolatka w wieku pomiędzy 9 a 18 rokiem życia
Zobacz więcej »
Praca nad radzeniem sobie z chorobą, zaprzestaniem nałogowych zachowań i odzyskaniem wpływu na własne życie