Psychoterapia

Psychoterapią tradycyjnie nazywane są różne oddziaływania psychologiczne, których celem jest:

• leczenie zaburzeń spowodowanych zakłóceniami w życiu psychicznym
  • przynoszenie ulgi w chorobach somatycznych i psychicznych
  • wspomaganie rozwoju osobistego

Każdy z tych celów realizowany jest w innego rodzaju kontakcie z psychologiem/psychoterapeutą, przy czym psychoterapię w wąskim znaczeniu utożsamiamy z leczeniem, a pomoc w radzeniu sobie z chorobą z poradą psychologiczną.

mr_kr_039

W naszym gabinecie psychologicznym oferujemy Państwu następujące formy współpracy z psychologiem/psychoterapeutą:

Porada psychologiczna
Rozmowa z psychologiem, której celem jest doraźna pomoc w radzeniu sobie z problemami.
Terapia Małżeńska/Par
Cykl spotkań psychoterapeuty i dwóch osób, które są w związku miłosnym i potrzebują pomocy w radzeniu sobie z trudnościach w relacji.
Psychoterapia indywidualna
Cykl spotkań pacjenta i psychoterapeuty, których celem jest leczenie.
Terapia Rodzin
Spotkania psychoterapeuty i członków rodziny, których łączy doświadczanie trudności bądź kryzysu w ich aktualnym życiu rodzinnym.
Terapia młodzieży
Cykl spotkań psychoterapeuty i pacjenta – nastolatka w wieku pomiędzy 13 a 18 rokiem życia
Terapia Uzależnień
Praca nad radzeniem sobie z chorobą, zaprzestaniem nałogowych zachowań i odzyskaniem wpływu na własne życie